dimarts, 20 d’agost del 2013

RECEPTA DIVERTIDA "MAQUIPETIS"

L'altre dia la meva germana ens va llençar una proposta per fer amb les nenes. 
Diu: mira què divertit, pots fer-ho amb les nenes, són "maquipetis" !!
Vaig anar al blog que ella em va indicar i em vaig trobar amb això
Uauuu! sembla divertit!! Així que ahir, vam anar a comprar macarrons i espaguetis i avui hem dinat "MAQUIPETIS"!!!!
El més divertit de tot és preparar-los.
Mireu mireu com hem començat!!

Ens hem posat a enfilar macarrons amb els espaguetis. Però ens hem adonat que a l'olla no hi cabrien!! Llavors hem partit els espaguetis per la meitat i hem començat a fer els "maquipetis" més curts.




Però llavors l'Aran diu: a mi em tremolen molt les mans i em costa enfilar!! i jo li dic: si, i a més cauen els macarrons quan els deixem en el plat!

I d'aquesta conversa hem trobat una nova modificació: posarem dos espaguettis i així, com que farà més gruix, els macarrons no s'escaparan!!!!


Aquí es veu el procés:    1a opció    2a opció   3a opció (la millor!)


N'hem enfilat tots aquests i un cop l'aigua bullia......cap a dins!!


Un cop bullits, les nenes han quedat sorpreses que els macarrons ja no sortien de l'espagueti!!!



I a dinaaaaaar!!!!
(amb una mica d'oli i formatge)




1 comentari: